2017. február 26.

Információk

Üdv kedves Olvasó!


Először is szeretném megköszönni a kedves szavakat, amiket eddig kaptam a fejezetekhez, a 17 olvasó bizalmát, aki feliratkozott a blogra, illetve azt is, aki a részek végénél pipált. Hálás vagyok mindenért, mert jelenleg tényleg úgy érzem, hogy most tartok azon az úton ezzel a történetemmel, amit az elmúlt években csak keresgéltem. Most már biztos vagyok abban, hogy be fogom fejezni, nem csak elképzelés. Bár az, hogy aztán mi lesz, mivel a régebbi olvasók tudják, hogy a legutóbbi próbálkozásomban, már három évvel előrébb tartottunk. Ennek a sorsa még kérdéses, de nem szeretnék ennyire előre rohanni, jelenleg a 8. fejezetet írom, amivel hihetetlenül jól haladok, hiszen a fele már meg is van és igazán könnyedén jönnek a szavak, nem ülök az egészen és bámulom a word villogó kurzorát a fehér lapon. Szóval jövő hétvégén olvasható is lesz a kész rész.
Ami miatt megírom ezt a bejegyzést, az nem lenne más, mint amit az előbb is említettem, hogy már többszöri neki futással írom ezt a történetet. Több korábbi olvasó is feltette már a kérdést, hogy ezeket a verziókat, ha lehet, hol lehet olvasni? Nos, jelenleg mondhatni sehol, mert ugyan van egy privát blog, amin fent vannak az ehhez tartozó fejezetek, illetve más történeteim is, de nem mindenkinek van hozzáférése. A kérdésem az lenne, hogy van olyan, akit érdekelnének ezek? Mert ha van rá igény, akkor kipofozom ezeket a részeket és lehetséges, hogy nyilvánosra is állítom ezt a blogot, bár ezen még agyalni fogok. Tudom, a sötétségben megbújó olvasók nem nagyon akarják majd kiadni az e-mail címüket, viszont én pedig nem nagyon szeretném megosztani a korábbi irományaimat, mert nem szégyenlem őket, csak látszódik, hogy évekkel korábban mennyire kifejletlen volt még a stílusom. Erről az oldal sávban lesz egy szavazás, amin be lehet majd pipálni, hogy mit szeretnétek.
Remélem, mindenkinek jól telik a hétvége? Nálunk egész nap sütött a nap, amit ki is használtam, persze az írásra is szakítottam időt. Ne feledjétek, jövőhét vasárnap találkozunk!

Üdv,
Catalina

1 megjegyzés:

  1. Hali. Én telefonról írok, de nahyon szeretnem olvasni a fegebbieket is. 😊

    VálaszTörlés